Annethvert år har Europas største byggemesse BAU i München gått av stabelen. For oss har det vært noen minnerike opplevelser, både med tanke på faglig utbytte ved besøk på Schücos utstilling på messen og selvsagt resten av utstillingene på BAU.
BAU 2021 skulle bli enda bedre enn tidligere. Med mye engasjement og lidenskap satte vi i gang planleggingen. Vi skulle presentere våre systemløsninger i en enda bedre og mer tidsriktig setting. Det gikk ikke slik. Tidlig skjønte vi at det kom til å komme endringer i år.
BAU-messen blir i år et digitalt arrangement. Fra 13 - 15. januar presenterer over 400 utstillere sine spennende nyheter og snakker om kommende trender innen arkitektur, materialer og systemløsninger. Årets hovedtema er «ressurser og gjenvinning». Blant annet kan du være med på live-presentasjoner, digitale konferanser og individuelle samtaler via video med utstillere som man kan registre seg online for.
Vi står derfor ved lanseringen av et storslagent digitalt arrangement. Vi har gått inn som en av fire Goldsponsorer for å skape en skikkelig virtuell opplevelse av innovative nyheter brakt rett hjem til deg!
Du kan lese mer om BAU ONLINE på www.bau-munich.com.